Η πόλη, ο Ολυμπιακός κι εμείς.

Ο Ολυμπιακός δεν είναι απλά ένας αθλητικός σύλλογος, αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα brand names της χώρας ανεξαρτήτως τομέα.
Τι προσφέρει ο Ολυμπιακός για τη πόλη και τι εισπράττει από τη πόλη σε ανταπόδοση;
1. Ο Ολυμπιακός έχει επενδύσει πολλά εκατομμύρια ευρώ στο Ρέντη για να διαμορφώσει σύγχρονες εγκαταστάσεις προπονητικού κέντρου και να στεγάσει τις Ακαδημίες. Ίσως να είναι ο μεγαλύτερος επενδυτής στη πόλη.
2. Στο πανελλήνιο, ο Ρέντης είναι περισσότερο γνωστός για το αθλητικό κέντρο του Ολυμπιακού, παρά για τη κεντρική αγορά.
3. Ενώ η οδός Λεγάκη περιλαμβάνεται σε Πράξη Εφαρμογής για ένταξη στο σχέδιο πόλης από το 2008, δεν έχει υλοποιηθεί το παραμικρό.
4. Έναντι των εγκαταστάσεων του Ολυμπιακού, επί της οδού Λεγάκη, οι απείρου κάλους φωτογραφίες που συνοδεύουν το Δελτίο Τύπου.
5. Η πόλη προσφέρει στον Ολυμπιακό, στα παιδιά των Ακαδημιών και τους γονείς τους, τις εικόνες της τριτοκοσμικής αθλιότητας που βλέπουμε.
Από ένα σημείο και μετά η απόλυτη εγκατάλειψη μετατρέπεται σε δυσφήμηση της πόλης.
Επιτέλους θα πρέπει να εξυπηρετηθούν τα καλώς εννοούμενα συμφέροντα της πόλης.
Η παρωχημένη και οπισθοδρομική διαχείριση του κ. Ιωακειμίδη έληξε οριστικά.
Από τη χθεσινή μας σύσκεψη με τους αθλητικούς φορείς της πόλης, η φωτογραφία με το Νίκο Βαμβακούλα και το Σταύρο Ελληνιάδη.